عسل در جار شیشه ای – 6 واقعیتی که باید بدانید

جار شیشه ای برای عسل و ادویه

عسل در جار شیشه ای ، ایده بسیار خوبی است که در تمام جهان هم مورد استفاده قرار گرفته است. از دوران باستان ، عسل هم به عنوان غذا و هم به عنوان دارو مورد استفاده قرار می گرفته است. عسل سرشار از ترکیبات گیاهی مفید است و فواید متعددی برای سلامتی دارد. به همین دلیل، به طور گسترده در سراسر جهان مصرف می شود. عسل یک جایگزین عالی برای قند است. عسل نیبت به شکر ضرر کمتری برای افراد دیابتی دارد. حال اگر محصول در بسته بندی نامناسبی ارائه شود ، ممکن است نتواند مزایا و کاربرد اصلی خود را نشان دهد. بنابراین ، هرکسی که روی یک شیرین کننده درجه یک مانند عسل طبیعی سرمایه گذاری می کند، بسیار مهم است که بسته بندی مناسبی را هم برای آن انتخاب کند. بهترین بسته بندی عسل در جار شیشه ای می باشد. در ادامه به دلایل این موضوع می پردازیم.

جار شیشه ای درب دار

بسته بندی عسل در ظروف سربسته اهمیت زیادی دارد. این کار، به محافظت از آب موجود در عسل کمک می کند. اگر آب عسل تبخیر شود، سریعتر شکرک می بندد. همین طور اگر آب وارد عسل شود ، احتمال تخمیر آن بالا می رود. اگر مقدار آب در عسل زیر 17 درصد باشد ، تخمیر صورت نمی گیرد. جار شیشه ای درب دار که دارای درب که مانع نفوذ گاز و رطوبت باشند، از هرگونه تماس بین هوا ، رطوبت و مایع با عسل داخل شیشه جلوگیری می کند. بنابراین، بسته بندی عسل در شیشه ظروف شیشه ای درب دار انتخاب مناسب است. این جار شیشه ای عسل با درپوش های فلزی محکم بسته شده اند که فقط در صورت مصرف توسط مشتریان باز می شوند. بنابراین برای اطمینان بیشتر از عمر عسل و کاهش هزینه های ناشی از آلودگی یا فساد عسل در اثر هوا و رطوبت ، بسته بندی عسل در جار شیشه ای توسط بسیاری از تولید کنندگان مودر استفاده قرار می گیرد.

از نظر ظاهر و جذابیت بین بطری های پلاستیکی و شیشه ای هیچ رقابتی وجود ندارد. بسته بندی عسل در جار شیشه ای مطمئناً محصول را درجه یک جلوه می دهد و شانس فروش را تا حد زیادی افزایش می دهد. زیرا در ناخودآگاه همه افراد ، ترجیح می دهند چیزی که بهتر و سالمتر جلوه می کند خریده شود.

بسته بندی لوکس با جار شیشه ای

شفافیت شیشه اجازه می دهد تا یک ویترین واضح از محصول وجود داشته باشد. مشتری با روئت کامل محصول داخل شیشه کیفیت محصول را به طور کامل می بنید و احساس بی نقص بودن محصول به اون دست می دهد. در حالی که یک لوگو و نام تجاری شما را در نهایت ارتباط می دهد ، اما انتخاب مواد بسته بندی نادرست می تواند نام تجاری شما را کسل کننده نشان دهد.انتخاب بسته بندی نامناسب و صرفا اتکا به برچسب و لوگر، نام تجاری شما را غیر جذاب نشان می دهد.  بنابراین انتخاب بسته بندی  هایی مثل جار شیشه ای، جذابیت را به برند و لوگوی شما بر می گرداند. امکان ارائه یک بسته بندی لوکس با جار شیشه ای برای ارتقاء برند خود را دارید.

از طرفی، جار و بطری شیشه ای بعد از مصرف، بلاستفاده نمی ماند. این شیشه ها دوباره در خانه ها ، در تزئینات خانه و مواد داخل کابینت مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از افراد ایده های مختلفی در مورد نحوه استفاده از بطری های خالی و بی فایده شیشه ای برای انواع مختلف تزئینات در جشنواره هایی مانند دیوالی ، کریسمس و غیره ارسال می کنند. علاوه بر این ، از این بطری ها و جارهای شیشه ای می توان برای نگهداری وسایل مختلف مانند ادویه ، روغن ، حبوبات و غیره نیز استفاده کرد.

جار شیشه ای برای عسل و ادویه
Honey_spices_glass_jar

هر بار که مصرف کنندگان از این محصولات ذخیره شده در ظروف شیشه ای استفاده می کنند ، در واقع به نوعی محصول اصلی را که خریداری کرده اند، یادآوری می کنند. این یادآوری، شانس خرید مجدد همان محصول را افزایش می دهد.

در آخر، شیشه ها بی نهایت بار قابل بازیابی بدون از دست دادن خاصیت خود هستند.محصولاتی که در بسته بندی های دوستار طبیعت ارائه می شوند، شانس خرید بیشتری را دارا هستند

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + چهارده =